500 دانش آموز شهرستان صحنه به مناطق عملیاتی اعزام شدند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

فرمانده سپاه ناحیه صحنه در حاشیه مراسم بدرقه این کاروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: این دانش آموزان به منظور آشنایی با رشادت ها و دلاوری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی تصریح کرد: راهیان نور تداوم هشت سال دفاع مقدس است و اعزام کاروان راهیان نور بویژه برای جوانان لازم است چرا که آنها را با رشادت ها و دلاوری های شهدا در دفاع مقدس بیشتر آشنا می کند. 

وی برخورداری حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی غرب کشور را همچنین موجب تعمیق باورهای دینی و اعتقادی آنها دانست و بیان داشت: دانش آموزان با آشنایی با ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و الگوگیری از آنها، می توانند به عنوان سربازان نظام راه شهیدان را ادامه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه صحنه در ادامه به بیان اهمیت برگزاری این چنین اردوها اشاره کرد و تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقابله با جنگ نرم دشمنان از جمله اهداف دیگر اردوهای راهیان نور است.

وی همچنین هدف از اعزام این کاروان را معرفی الگوها و اسطوره های دوران دفاع مقدس، ایجاد پیوند عاطفی بین نسل های سوم و چهارم انقلاب با نسل اول انقلاب و همچنین ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار عظیمی با بیان این که آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت موجب بصیرت افزایی آنان در برابر توطئه های دشمن در قالب جنگ نرم است، افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و اثرات مخرب فضای مجازی و ماهواره بر روی باورها و اعتقادات نسل جوان، امروز وظیفه ما سرمایه گذاری بیشتر برای تقویت باروهای نسل جوان و ایجاد فضایی سالم در مقابل ابزارهای دشمنان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک اکیپ کامل پزشکی نیز با تجهیزات کامل، در طول این سفر یک روزه کاروان راهیان نور این شهرستان را همراهی می کنند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com